rodospress.com

Ειδήσεις σε εικόνες - Μιλάμε με τα μάτια!

ΕΥΡΩΠΗ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΤΑΥΛΑΣ ΣΙΜΟΣ - ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΟΥΡΓΕΙΟ
Ο συνάνθρωπός μας Στάθης χρειάζεται την υποστήριξή μας! Πάμε όλοι μαζί παρέα!

Βλέποντας αυτή την ανάρτηση σήμερα από τον φίλο Στάθη ένοιωσα την υποχρέωση να την κοινοποιήσω σε...

Τα ερωτήματα αυτονόητα και ξεκάθαρα: Πως γνωρίζει ο κ.Κολιάδης αυτή την εξέλιξη;

Στη σημερινή συζήτηση στην Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο Στρασβούργο με θέμα “Οι...

Διεθνές Φεστιβάλ Ευρωπαϊκή Πολυφωνία

Το πολυθεματικό Φεστιβάλ Ευρωπαϊκή Πολυφωνία, ένας πολιτιστικός φεγγίτης.

Το Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου η Τελετή Αφής της Φλόγας της Αγάπης της 22ης Λαμπαδηδρομίας των Αιμοδοτών

Η Αδελφότητα Ολυμπιτών Ρόδου «Η ΒΡΥΚΟΥΣ» και ο Σύλλογος Εθελοντών Αιμοδοτών Ρόδου «Άγιος Εφραίμ»...

Τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι μόνιμοι κάτοικοι της Σύμης και οι επιχειρηματίες που...

Το πάμε κι όπου βγει ζούμε στα νησιά και στο πρόβλημα του προσφυγικού μεταναστευτικού

Το «πάμε κι όπου βγει» ζούμε στη Ρόδο και τα άλλα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου στο...

Νέα εικόνα για το Λογάδι, το αγαπημένο ελληνικό κίτρινο τυρί με μόλις 17% λιπαρά

Το Λογάδι, το ελαφρύ τυρί για τους ασυμβίβαστους στην γεύση, επανασυστήνεται στο κοινό με νέες,...

Στον πάγκο του Φοίβου ο Αγαπητός Αμπελάς!

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Φοίβου Κρεμαστής μετά την αποχώρηση του Σάββα Ορφανίδη

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

Η Δημοτική Αρχή Ρόδου ευχαριστεί για μία ακόμα φορά δημοσίως τις ιδιοκτησίες των ξενοδοχείων που...

Ο συνάνθρωπός μας Στάθης χρειάζεται την υποστήριξή μας! Πάμε όλοι μαζί παρέα!

• «Η απόφαση έχει βγει και καθαρογράφεται» αποκάλυψε σήμερα -μέσω της ΕΡΤ Νοτίου Αιγαίου- ο δήμαρχος, Αλέξανδρος Κολιάδης

• Την ενίσχυση και αναβάθμιση του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Πολιτικής Προστασίας της ΕΕ ζητά ο Σάκης Αρναούτογλου

Διεθνές Φεστιβάλ Ευρωπαϊκή Πολυφωνία

• Γ.Νικητιάδης | Ζητά παρέμβαση της Υπ. Πολιτισμού μετά από καταγγελίες κατά υπαλλήλων του ΥΠΠΟ στη Σύμη

Στον πάγκο του Φοίβου ο Αγαπητός Αμπελάς!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

Koutouki-Ta-Mantala

ΥΓΕΙΑ

Εξάλειψη καρκίνων προχωρημένου σταδίου μέσα σε 6 ημέρες χάρη σε νέα αντικαρκινική ανοσοθεραπεία

Karkinika Kytara 130322Επιστήμονες στις ΗΠΑ ανακοίνωσαν ότι πέτυχαν να εξαλείψουν σε ζώα (τρωκτικά) τους καρκίνους προχωρημένου σταδίου των ωοθηκών και του παχέος εντέρου, μέσα σε μόνο έξι ημέρες,

χάρη σε μία νέα θεραπεία, η οποία θα είναι έτοιμη για τις πρώτες κλινικές δοκιμές σε ανθρώπους εντός του φθινοπώρου του 2022.

Πρόκειται για εμφυτεύσιμα «εργοστάσια φαρμάκων» με το μέγεθος μίας κεφαλής καρφίτσας, τα οποία επιτρέπουν τη συνεχή χορήγηση υψηλών δόσεων του φαρμάκου ιντερλευκίνη-2. Η θεραπεία ενεργοποιεί τα λευκά κύτταρα του ανοσοποιητικού συστήματος για να καταπολεμούν πιο αποτελεσματικά τον καρκίνο. Η εμφύτευση κάθε φαρμακευτικού σφαιριδίου γίνεται με ελάχιστα επεμβατική μέθοδο και το κάθε μικροσκοπικό «εργοστάσιο» περιέχει κύτταρα ενθυλακωμένα μέσα σε ένα προστατευτικό περίβλημα, τα οποία είναι κατάλληλα τροποποιημένα ώστε να παράγουν ιντερλευκίνη σε συνεχή βάση. Τα σφαιροειδή μίνι-φαρμακευτικά εργοστάσια εμφυτεύονται δίπλα από τους όγκους.

Οι ερευνητές των πανεπιστημίων Ράις, Τέξας (Κέντρο Καρκίνου Άντερσον) και Βιρτζίνια, με επικεφαλής τον επίκουρο καθηγητή Εμβιομηχανικής Ομίντ Βεϊσέχ, έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο επιστημονικό περιοδικό «Science Advances». Όπως δήλωσε ο δρ Βεϊσέχ, «αρκεί η χορήγηση της θεραπείας μόνο μία φορά, γιατί τα εργοστάσια φαρμάκου συνεχίζουν να παράγουν μία δόση κάθε μέρα, όπου αυτή χρειάζεται και μέχρι να εξαλειφθεί ο καρκίνος. Από τη στιγμή που προσδιορίσαμε τη σωστή δόση -πόσα τέτοια "εργοστάσια" χρειάζονται- καταφέραμε να εξαλείψουμε τους όγκους στο 100% των ζώων με καρκίνο των ωοθηκών και επίσης σε επτά από τα οκτώ ζώα με καρκίνο του παχέος εντέρου».

«Μία μείζονα πρόκληση στο πεδίο της ανοσοθεραπείας είναι να αυξηθεί η φλεγμονή των όγκων και η ανοσία κατά των όγκων, ενώ παράλληλα να αποφευχθούν οι συστημικές παρενέργειες των κυτταροκινών και άλλων φλεγμονωδών φαρμάκων. Στη μελέτη μας δείξαμε ότι τα "εργοστάσια φαρμάκων" επιτρέπουν τη ρυθμιζόμενη τοπική χορήγηση της ιντερλευκίνης-2 και την εξάλειψη των όγκων σε αρκετά ζωικά μοντέλα, κάτι που είναι πολύ ελπιδοφόρο και δικαιολογεί σαφώς τις κλινικές δοκιμές σε ανθρώπους», ανέφερε ο καθηγητής Γυναικολογικής Ογκολογίας και Αναπαραγωγικής Ιατρικής Αμίρ Τζαζάερι του Anderson Cancer Center του Πανεπιστημίου του Τέξας.

Η ιντερλευκίνη-2 είναι μία κυτταροκίνη, μία πρωτεΐνη, την οποία χρησιμοποιεί το ανοσοποιητικό σύστημα για να αναγνωρίζει και να καταπολεμά μία νόσο. Αποτελεί μία εγκεκριμένη αντικαρκινική ανοσοθεραπεία, η οποία, χάρη στα νέα «εργοστάσια φαρμάκων», αποκτά μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, καθώς γεννά ισχυρότερη ανοσιακή απόκριση από τις υπάρχουσες θεραπείες με την ίδια ουσία, επειδή τα εμφυτευμένα σφαιρίδια μεταφέρουν αφενός υψηλότερη δοσολογία αφετέρου το κάνουν με πιο στοχευμένο τρόπο άμεσα στους όγκους.

Οι ερευνητές ευελπιστούν ότι η ίδια θεραπευτική προσέγγιση θα μπορούσε να εφαρμοστεί σε άλλους καρκίνους, όπως του παγκρέατος, του ήπατος, των πνευμόνων και άλλων οργάνων. Σε κάθε περίπτωση τα «εργοστάσια» ιντερλευκίνης-2 θα εμφυτεύονται δίπλα στους όγκους. Αν κριθεί ότι σε έναν συγκεκριμένο καρκίνο χρειάζεται μία διαφορετική κυτταροκίνη και όχι η ιντερλευκίνη-2, τότε τα σφαιρίδια θα μπορούν να «φορτώνονται» με διαφορετικά τροποποιημένα κύτταρα, ώστε να παράγουν άλλη ουσία.

Ήδη οι ερευνητές δημιούργησαν τη νεοφυή εταιρεία Avenge Bio με έδρα τη Μασαχουσέτη για να προωθήσουν τη νέα φαρμακευτική τεχνολογία τους.

NEON-Frontistirio